EEN COMPLEXE WERELD
VAN INTEGRATIE
EN INTERACTIE

De snelle acceptatie van de cloud, upgrades van legacy systemen, de invoering van AI, veranderende verwachtingen van klanten en nog veel meer, betekenen dat de wereld van ERP- en CRM-systemen nu al complex is.

Daarom heeft u toegang nodig tot uitzonderlijke ERP- en CRM-specialisten om uw organisatie productiever te maken, uw klanten een echt geoptimaliseerde ervaring te bieden en u een concurrentievoordeel te geven.

Het wordt ingewikkelder, maar wij zijn hier om u te helpen.
 

Laat IT talent vinden aan ons over

Door onze ervaring weten wij wat belangrijk is. Wij hebben met grote en kleine organisaties in de publieke en private sector gewerkt aan een reeks upgrades en implementaties van ERP en CRM.

Onze banden met talenten strekken zich uit over een breed scala van ERP- en CRM-omgevingen, van SAP, Oracle, Dynamics tot aan Salesforce.  Dus, welke specialist u ook nodig heeft voor uw team, wij zijn waarschijnlijk al met ze in gesprek. 

U kunt ons bellen, of uw contactgegevens achterlaten zodat wij u terug kunnen bellen.

Neem contact met mij op

  •  Met het versturen van dit formulier geeft u aan op de hoogte te zijn van ons privacybeleid dat uitlegt wat wij met uw persoonsgegevens doen.

Veelgestelde vragen over ERP en CRM

Wat zijn de grootste ERP- en CRM-trends?

Waar beginnen we, als er zoveel verandert! Veel organisaties gaan verder met het upgraden van oudere ERP-systemen om aan de veranderende eisen van de klant te voldoen. Cloud-ERP blijkt een game changer te zijn en de adoptie ervan haalt bij veel organisaties de huidige bedrijfssoftware in.
 
AI en machine learning zullen steeds vaker in ERP- en CRM-systemen worden ingebed, waardoor bedrijfsprocessen beter kunnen worden geoptimaliseerd, meer op de klant kunnen worden afgestemd en het contact met klanten kan worden verbeterd, bijvoorbeeld door het gebruik van chatbots. Om vooruit te komen zult u moeten investeren in deze gebieden.
 
Low-code of no-code CRM- en ERP-systemen gaan ook meer aandacht krijgen omdat ze meer maatwerk en personalisatie van niet-technische ERP- en CRM-gebruikers mogelijk maken.

Is het momenteel moeilijk om ERP- en CRM-professionals te werven?

Absoluut, maar wij houden wel van een uitdaging! Digitale veranderingsprojecten hebben een hoge vlucht genomen, vooral bij bedrijven met een uitgebreide IT-infrastructuur.
 
Dit betekent dat het lastig wordt om de juiste mensen te vinden, vooral degenen met ervaring in de nieuwste technologieën zoals SAP S/4HANA-implementaties of AI-mogelijkheden zoals Salesforce Einstein.

Wat zijn de belangrijkste technische vaardigheden die nodig zijn binnen ERP en CRM?

Expertise op het gebied van cloud-implementaties zal moeilijk te verkrijgen zijn, aangezien de vraag hiernaar bij organisaties van elke omvang sterk is toegenomen.
 
Werkgevers zijn op zoek naar professionals met ervaring in nieuwere technologieën zoals AI, voorspellende analyse en procesautomatisering in robotica, wat veel concurrentie bij het vinden van deze mensen kan betekenen. U zult snel moeten zijn als u deze professionals binnen wilt halen.

Op welke soft skills moet ik letten bij het aannemen van ERP- en CRM-professionals?

Binnen ERP zijn vaardigheden op het gebied van verandermanagement van cruciaal belang voor het succesvol afronden van een ERP-implementatie of upgrade. Dit gaat gepaard met sterke vaardigheden op het gebied van communicatie en stakeholdermanagement.
 
Deze soft skills zijn ook van vitaal belang in CRM-functies, met name het vermogen om op een aansprekende manier te communiceren met een niet-technisch publiek.

Wat is het gebruikelijke salaris voor ERP- en CRM-functies?

De salarissen variëren naargelang het ERP- of CRM-systeem dat u gebruikt, en kunnen sterk variëren afhankelijk van de grootte van het bedrijf, de bedrijfstak of de locatie.

Bekijk onze salarisgids om een idee te krijgen van de range in salarissen voor verschillende lagen van senioriteit, of neem contact met ons op.

Is uw vraag niet beantwoord?

Staat uw vraag er niet tussen, of is het antwoord niet duidelijk? Neem dan gerust contact met ons op zodat we u alsnog verder kunnen helpen.

Responsive Image
Traditionele supply chain, werkmethoden en verwachtingen van klanten zijn allemaal opgeschud, en ERP- en CRM programma’s die de transformatie ondersteunden stonden in de frontlinie bij deze vernieuwingen.

Als vertrouwde partner van organisaties in de publieke en private sector zijn wij gewend om het ene moment aan grootschalige ERP-programma’s te werken, het volgende moment een team op te zetten voor een kleiner bedrijf die haar eerste ERP- of CRM-systeem wil implementeren, en om te werken met kleine start-ups en scale-ups.

Wij hebben de ervaring, het talentnetwerk en natuurlijk onze eigen geavanceerde ERP- en CRM-systemen om u te helpen slagen.
Florentine Vulink - de Beer
Head of Technology